Ondersteuning via allerlei verschillende kanalen


Support

DigiAccess biedt ondersteuning voor de software producten via verschillende kanalen. Wanneer u over een geldig onderhoudscontract beschikt kunt u tijdens openingstijden gratis gebruik maken van telefonische ondersteuning.

 

Telefonische ondersteuning

Middels telefonische support kunt u tijdens kantooruren uw supportvragen persoonlijk aanmelden bij een helpdesk medewerker. 

Mocht u het liefst telefonisch ondersteund willen worden, dan kunt u contact opnemen met de telefonische helpdesk. Deze is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur op telefoonnummer 013 - 464 79 79

 

Weekend en avond-support 

Via Perfection Automatiseringen kunt u een aanvullende helpdeskovereenkomst afsluiten voor ondersteuning tot 18:00 uur, in het weekend en tijdens koopavonden. Plaats hier uw aanvraag voor de mogelijkheid van weekend en koopavond support.

 

Remote support

Klanten met de module Remote support in hun MSO contract, kunnen hun scherm delen met de helpdesk.